2011-01-25 12:53:23

____________________________________________________ U očima petaša… NIJE NI LAGANO NITI TEŠKO
Nakon četiri godine provedene s našom razrednom učiteljicom stigli smo u peti razred. Iz svakog predmeta dobili smo novog učitelja. Čak smo dobili i tri nova predmeta koje su, iako su novi i teški, učenici odmah zavoljeli. Naravno, moramo više učiti, ali to često ne bude dosadno jer otkrivati nove stvari nikako ne može biti dosadno. Premda su svi predmeti teži, ali i mnogo zanimljiviji nego prije.
Naravno, nije sve tako lijepo. Svi smo očekivali da će peti razred biti težak pa se i nismo jako iznenadili zbog tolikih obaveza i teških ispita. Bilo  je teško naviknuti se na toliko novih učitelja koji uopće nisu slični. Imamo više zadaće, sve češće pišemo sastavke i referate, ispiti su (...)
Astrid Kalazić, 5.a
Nakon četiri godine provedene s našom razrednom učiteljicom stigli smo u peti razred. Iz svakog predmeta dobili smo novog učitelja. Čak smo dobili i tri nova predmeta koje su, iako su novi i teški, učenici odmah zavoljeli. Naravno, moramo više učiti, ali to često ne bude dosadno jer otkrivati nove stvari nikako ne može biti dosadno. Premda su svi predmeti teži, ali i mnogo zanimljiviji nego prije. Naravno, nije sve tako lijepo. Svi smo očekivali da će peti razred biti težak pa se i nismo jako iznenadili zbog tolikih obaveza i teških ispita. Bilo  je teško naviknuti se na toliko novih učitelja koji uopće nisu slični. Imamo više zadaće, sve češće pišemo sastavke i referate, ispiti su sve teži, imamo puno sati, torba nam je teška... Zapravo, za tu „tešku“ torbu služe ormarići koje smo dobili ove školske godine. Peti razred pun je novih iskustava pa je zato katkad težak i zbog toga se želimo vratiti u niže razrede. Ali isto tako, kao što sam već rekla, katkad je lagan i zanimljiv i ni pod kojim uvjetom ne želimo se vratiti u niže razrede. Mislim da peti razred nije niti lagan niti težak, nego da to ovisi o tome koliko se brzo prilagođavamo na promjene i koliko brzo možemo naučiti kako trebamo učiti. Zato trebamo biti uporni i marljivi. Astrid Kalazić, 5.a

Osnovna škola "Retfala" Osijek